CÉLPONTBAN

SOROSÉK MÁR A SPÁJZBAN VANNAK....!

2018. január 27. 06:30 - Kiss-Dobos László

Dunai Mónika a XVII. kerület országgyűlési képcipelőasszonya bejegyzést tett közzé a Facebook oldalán, amiben felhívta választói szerető figyelmét arra, hogy 2018. január 24-én a közszolgálati televízió riportot készített vele, és amelyben ő kifejtette, hogy „Vitathatatlan tény, hogy az illegális bevándorlás komoly biztonsági kockázatot jelent egész Európára.”

dunai_bejegyzes.JPG

Mivel egyetértettem vele, és egyetértve Németh Szilárd nemzetbiztonsági rezsicsökkentő azon útmutatásával, hogy a Soros szervezetek, és a Soros pénzéből tevékenykedők is nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek, gondoltam kiegészítem Dunai Mónika képcipelőasszony megállapítását. Így hozzászólásomban felsoroltam egy pár, Soros György támogatását élvező szervezet és személy nevét, de hozzászólásomat, ki tudja miért, „kéretlen tartalomnak” minősítve, azt bizonyára a már spájzban levő Sorosék láthatatlanná tették mások számára!

Én azonban csökönyös emberként csak azért sem hagyom magam!

keretlen_tartalom.JPG

✽ ✽ ✽

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://celpontban.blog.hu/api/trackback/id/tr10013606459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása